Monday, December 29, 2014

Cara Cepat Untuk Cerahkan Dan Putihkan Kulit Macam Penyanyi Adira dan Stacy

Ramai orang mencari produk yang boleh cerah dan putihkan kulit badan macam penyanyi Adira dan Stacy!

Macam mana kulit badan Adira dan Stacy boleh jadi putih melepak? Dulu sebelum masuk AF kulitnya tak ada lah putih sangat. Lepas dah jadi artis sepenuh masa, bila ada duit sikit.. nampak perubahan kulit wajah dan badan diorang.

Anda orang kata di makan supplement? Kemudian bila ramai yang makan supplemen yang dimaksudkan itu, tak pun jadi putih melepak.

Ada juga yang cakap sebab diorg ni jadi kulit putih melepak, diorang ambil injection vitamin C dan agen pemutih seperti Dermanic.

Betul ke?

Kalau tanya saya, ramai kawan-kawan yang jenis dulu kulit gelap sekarang kulit putih percaya dengan ambil injection kulit akan lebih cepat berubah.

Tetapi, ada risikonya. Ada yang cakap.. kalau tak kawal dan pantau, bila ambil injection untuk putihkan kulit, kita akan mengalami kesan sampingan seperti kulit meradang, risiko stok dan jantung.

Fuh... takut tu!

Jadi apa yang boleh membantu kita kalau nak dapatkan kulit cerah, putih dan gebu dengan cara yang selamat.

Ada yang kata.. pergilah try produk yang tengah popular seperti Aurawhite, K-Colly tu...

Tapi masih ramai yang cakap.. tak juga putih-putih. Herm....

Sekarang ni... ramai yang dah beralih arah bila dapat tahu EMORRA lagi power dari supplement jenis minum dan shake ni. Diaorang sekarang dah ramai yang amalkan ambil tablet EMORRA GLOW C.

Inilah supplement pencerahan terbaik untuk tahun 2014 dan 2015 ini. Ramai yang dah tergila-gila dengan supplement EMORRA GLOW C ni.

Produk ni memang power. Asalnya ia dalam bentuk serbuk.. tetapi dihasilkan dalam bentuk tablet. Nampak macam ubat tapi bukan ubat. Ia adalah supplement macam korang makan tablet vitamin c tu.

boleh kunyah, kemam dan telan macam tu je. Rasa pun mixberry sedap giler.

Ada seorang kakak ni.. umur 40 tahun.. dia ni dah 10 tahun ada masalah kedut-kedut kat muka. Umur 30 tahun (dulu) dah start ada kedut bawah mata. Jerawat sana sini.

Lepas 3 bulan lepas start consume EMORRA GLOW C, sekarang kulit dia putih, gebu. parut pun dah tak nampak sangat dah.

Memang EMORRA GLOW C ni kalau korang search kat internet... memang susah nak jumpa.. tak ramai yang jual produk ni... sebab ramai yang tak tau.

Walaupun ramai yang tak tahu... sejak tahun 2014 dah lebih 30,000 botol EMORRA GLOW C  terjual di internet.

Tak usah lah korang nak cuba cari emorra ni kat kedai-kedai. Memang susah nak jumpa. Yang ada kat website je. Korang try la beli online. Kalau nak beli online dan nak tau pastikan produk yang korang beli tu original... beli je kat www.emorra.com

semua produk yang dijual kat website ni 100% original. So tak ada ragu-ragu lagi dah. aurawhite, K-Colly memang tersangatlah risau kita sebab banyak produk fake kat luar sana.

Hati-hati membeli.. pastikan original baru beli!

2 comments :

  1. Ni jujur ke? Bukan sbb promote kan? Nak trylah,, i trust u,, huhu

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete